Heeft u een klacht over een product van Grape Zero of over onze dienstverlening?
Dat vinden wij erg vervelend en wij willen dit zo snel mogelijk naar tevredenheid oplossen!
Wij zouden het op prijs stellen als u telefonisch (dit gaat het snelst) of per email ons laat weten waar u niet tevreden over bent. We zullen dan direct met een passende oplossing te komen.
Is uw klacht na een eerste contact met één van onze collega’s niet verholpen? Wilt u dan zo vriendelijk zijn uw klacht schriftelijk (per email of per post) bij ons in te dienen. Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Grape Zero
Linnewever 3
2292 JG Wateringen
Nederland
info@grapezero.nl
Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging.
U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het voor u ook altijd mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
We maken gebruik van functionele en analytische cookies.
Meer hierover in onze privacy statement.