Bent u niet tevreden over uw product of is uw product beschadigd aangekomen?
Dat vinden wij heel vervelend en we zoeken daarom graag met u naar een oplossing.
In onze algemene voorwaarden staat onze werkwijze bij retourneren en welke service wij bieden.
Hieronder vatten we dit kort samen:
Eenvoudiger samengevat:
Niet tevreden? Neem direct contact met ons op via info@grapezero.nl of 06-48352464.
We komen er ongetwijfeld samen uit.
Retourneren? Gebruik het herroepingsrecht formulier*
Is het product niet naar uw zin en wilt u het terugsturen? Dan kunt u binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het product de aankoop ongedaan maken.
Dit kunt u doen door ons hiervan op de hoogte te brengen, bijvoorbeeld door dit herroepingsrecht formulier in te vullen en te sturen naar info@grapezero.nl. Nadat u ons heeft laten weten de aankoop te willen ontbinden, dient u de producten uiterlijk binnen 14 dagen aan ons te retourneren.
U heeft recht op terugbetaling van uw geld indien het product niet naar uw zin is (indien u ons dit binnen 14 dagen na ontvangst van het product laat weten.)
Wij betalen het bedrag waar u recht op heeft terug via de betaalmethode waarmee u de betaling heeft gedaan. Wilt u het op een andere manier ontvangen, vermeld dit dan duidelijk op het herroepingsrecht formulier. Wij betalen het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten terug. U ontvangt bij een retourzending het gehele bedrag wat u aan ons betaald heeft om het product te ontvangen, retour. Daar gaan de retour kosten die gemaakt worden om het pakket bij u op te halen vanaf. Deze kosten zijn gelijk aan de verzendkosten welke op onze website terug te vinden zijn. Uiteraard mag u het product ook bij ons terugbrengen in Den Hoorn waardoor u deze kosten uitspaart.
Wij vragen u het product in de originele verpakking terug te verpakken.
Ja, dat kan. Indien u een product uit ons basis assortiment besteld heeft, kunt u deze kosteloos omruilen voor een ander product uit dit assortiment.
Ondanks dat we onze producten met de grootste zorg verpakken en verzenden, kan het voorkomen dat er toch schade ontstaat tijdens het transport. Wij willen dit zo snel en goed mogelijk oplossen. Daarvoor hebben we uw hulp nodig!
Indien het pakket beschadigd bij u aankwam, hopen wij dat u een notitie heeft gemaakt toen u uw handtekening plaatste bij het in ontvangst nemen van het pakket.
Wij vragen u foto’s van de beschadigde producten en (indien mogelijk) van de verpakking te maken en naar ons te mailen. We nemen daarna contact met elkaar op om de situatie te bespreken.
Heeft u een klacht of vraag, twijfel niet om even te bellen 06-48352464 of te e-mailen; info@grapezero.nl.